adene 2 aylık bebeğime zeytinyağı yada fitille destek vermezsek yapamıyor. En fazla 3 gün dayandım ağlamaktan katılıyor. Ne yapabilirim?
edafmo adene sma benim kızımda gaz ve aşırı kusma yaptı. Mamayı değiştirin bence comfort sma daha iyi diyorlar ama ben hipp combiotic kullanıyorum çok çok memnunum
Binnur_cam adene sma comfort dene canım biogaia maflor gibi birşey kullanıyomusunuz kullanmıyosan ikisinden birinden destek alabilirsin … Mümkün oldukça kulak çöpü ve hakiki zeytinyağ ile popaya masaj yap hafif kabızsa yaparken çok zorlanmasın Allah korusun çatlak vs olur daha zor olur süreç nemli tut makatı yani .
gokturkasli adene nurse harvey veya bio gaita al damla benim. Bebegimdede gaz cok onu kullaniyorum yari yariya kesiyor yada bi havluyu utu ile isit yKmayacak sekilde. Bebisinin Karnina koy gun icinde tekrarla rahatlar
_The_ANA_ adene Fitil va yapmayın Bünyesi ona alışır onsuz yapamaz İlk zamanlar zorlanıyorlar sonra geçiyor Ben 19 ay kullandım sma optipro Kabızlık sorunu ciddi anlamda yaşamadım Ama 5 güne kadar normal kabul ediliyor
ilayay Sma comfort mama kullanın. Optipro bizde çok kabızlık yaptı. Comfort daha kolay sindirilen versiyonu
Mavisiimm Ben de sma 2 kulkanıyorum şuan ama bebeğimde ne kusma ne de labızlık sorunu olmadı aksine yaradı bile her bebekte farklı etki yapıyor sanırım denemeden en iyisi bulunamıyor
adene Binnur_cam bugün fitille kakasını yaptırdık 4cü güne girmişti önce günde zeytinyağı ile lama yapmıştık yine yaptı kendi şuan yapmıyor nedense
byzzyb adene biz normalde anne sütü veriyoruz ama kilo alımına yardımcı olsun diye bende 2 kere farklı zamanlarda sma optripro verdim aynı şeyi yaşadık kakasını yapamadığı için içtiği sütleri hep ağzından çıkıyordu acile gittik röntgen çekildi bağırsakları hep gaz doluydu lavmanla düzeldi aptamilde sprun yaşamamıştık
n-gvnra Optipro kullanmıyorum kabızlık yapıyor. Daha önce hipp kullanmıştım o da cırcır etti. Bebekten bebeğe değişiyor ama doktor 6aya kadar 5-6 güne kadar kaka yapmaması normal, 2-3 günde bir uyarı ver dedi
Yeniannis_ Bizde yaptı Hippte kusturdu Cok sükür mamamız aptamil olarak kaldı , en iyi bence o. Bi sıkıntı yaşamadım , allahta yaşatmasın sma zamanı bende fitil ve zeytinyağ yapmak zorunda kalmıştım cocuk artık doluluktan kusmuştu ya.
adene Yeniannis_ ilk mamamız aptamilde onunla kabız oldu sonra hippde denedik düzelmedi şimdi sma işte bakalım
adene byzzyb bende şuan anne sütü veriyorum sarılık olduğu için mama desteği başlamıştık bizde şuan mamaya devam etme sebebimde bu aslında yoksa anne sütü devam