Eminekat Kizlar normal değil yaptım 8 ay sonra adet oldum 14 ünde bu ay olmadım 7 gün geçti düzensiz olması normal mi yoksa korkmalimiyimm🤣🤗
tosbiksmoms Eminekat duzensiz olabilir, eğer şüpheli ilişkiniz olmadıysa kafaniza takmayın düzelmesi zaman alıyor.
edafmo Eminekat 1 sene normal düzensizlik bir olup bir olmamak falan. Tabii şüpheli biseyler yasadiysaniz mutlaka test yapın
AnnesininKuzucuklari Eminekat bende 10 ay sonra oldum bu ay 3 gün gecikti ağrım var eli kulağında bekliyorum ama bayadır da midem de bulanıyor 😏