nazlimom_ Su veriyordum 1 hafta iyi gidiyodu sonra nolduysa gene emmeye basladı ya aşırı ağlıyor gündüzü kestik geceyi kesemedim tek meme emiyo zaten onda da süt yok boş boş çekiyor 18 aylık , gündüzü sabır taşıyla kestim geceyide onla kessem olurmu sizce?