Merhabalar kizlar 3 yasinda kizim rotaviruse yakalandi gunelrdir hastanedeyiz refakatcisi benim.Fakat dun anlamsizca istifra etmeye basladim yorgun dustum hastane kokusu falan derken dururumum gercekten cok kotu.Acile indim bos bi serum taktilar.hamile olsugum icin bu kadar yapilabilecrgini soyledielr.Sizin bi öneriniz varmi allah rizasi icin fikirlerinjze acigim 🙏🏻