Tubacnr0 ben şanslı gruptayım 🥲 çok dikkat etmeme rağmen oğlum 8. 11. 12. aylarında grip oldu. Çünkü uyurken başı saçları ter içinde kalıyor hep. Gündüz kurutuyorum ama gece bu aylarda üşümüş en fazla 5 gün süren gripleri oldu ama ben nasıl kendimi suçladım. Sanki hiç hasta olmama şansı varmış gibi. 13 aylıkken de bademcik şişti geçti 1 haftada. İnşallah bir daha hasta olmaz. Genel olarak bünyesi sağlam kolay hastalanmayan bir bebek