sahim Beneğim iki buçuk aylık 3 gündür falan her şeyi yalıyor. Çocuk dili dışarda gezmeye başladı tişörtlerim hep ıslak sürekli salya akıtıyor zaten ağzı köpürüyor. Annem dişleri kaşınıyor diyor da çok erken değil mi
lceLady sahim Benım oglanında öyle yapıyor ama zaten diş öyle hemen cıkmıyor:) Diğer oglanda hemen cıkacak dendi 6.ayda cıkmıstı. Bakalım bu ne zaman cıkacak. Damaklarından belli oluyor zaten. Ama bence su an ıcın erken diş cıkarması
Ucansupurge sahim Normal canim tükürük bezlerino kesfetti ve bununla oynamak hosuna gidiyor😁 diş icin erken ama asla imkansiz değil ☺