5 aylık ikiz oğullarım var. Gece bizimle yatıyorlar ve sadece anne sütü alıyorlar. Gece içinde aç olmadıkları halde neredeyse yarım saatte bir uyanıyorlar. Diğerini uyandırmasın diye hızlıca uyutmak için emziriyorum. Fakat gece boyu bi o yana bi bu yana dönmekten 1 saat bile kaliteli uyku uyuyamıyorum. Emzik almıyorlar bir türlü. Bu soruna bir çözümü olan var mı?