Kızlar selam kızım Zeynep Gökçe doğduğundan berimi bilmiyorum ama bayadır 5.30 gibi garip sesler ıkınmalar yapıyor gaz çıkartıyor ağlamıyor ama sesler çıksrtıp ıkınıyor ta ki ne zaman ağlıyor ben o zaman akıp emziriyorum gündüzleri de fark ettim 4-5 gündür öğlen 13-15 arası ıkınmaları mızırdamaları moraramaları başlıyor
Kakasını yapıyor gazını çıkartıyor rahatlıyor sonra ana kıvrandırıyor baya
Bu saatleri benim dikkatimi çekti sizce neden böyle bir bileniniz var mı??