3 4 ay falan oluyor test yaptığımda silik çizgi çıkmıştı kan vereceğim gün regl oldum hormonlardandır diye düşündüm şuan yaşadığım şey psikolojik mi acaba bayadır böyle karnım pıt pıt atarya ondan oluyor bazen de tekme gibi hamile değilimdir diye düşündüm hep ve reglimi de hiç gecikmedi hep günü gününe oldum kasıklarım şiş göbeğim çıkmış gibi hissediyorum kan falan mı versem acaba