Hanımlar bişi deyin artık yoruldum 23 aylık kızım çok amansız bı hale geldi sürekli herşeye ağlar oldu her istediği olsun istiyor geceleri 12 1 olunca uyur oldu çok çok hareketli oldu yani su istese ağlıyor çok yoruldum bide 15 haftalık hamileyim biri bişey desin normal mi bu halinden korkar oldum😭😭😭😭😭daha uyumadı ve ayağımda sallıyorum şuan