Annesiballisii Aminnnn aminnnnn ben 9 ay önce taşındım ev sahibim çok zorladı her ay kirayı arttırdı her ay en son elimde baya zorladı biz gene kabul edecektik ve ocakta artıracakm yine dedi biz çıktık 2 günde ev bulduk şimdi ki ev sahibi de 5 ayık doldu kiralar arttı siye artırdı bişi olmaz dedik 1 ay daha geçti gene aradı arttırdı tatile gittik geldik 15 gün içinde gene arttırdı 😂şaka gibi ama gerçek ben hep çektim ve çekiyorum onun ev sahiplerine karşı öfkem çokkkkkk Allahından bulsun böyle pislikler