Bett1 Gunisigim 2 buçuk ay için 38 üstü riskli biraz ateşi 37.5 a düşürmeye çalışın. Birde aşı o kadar yüksek ateş yapmamış olması lazım hasta falan mı acaba. Aşılar en fazla 38.5 yapar genelde
gokturkasli Gunisigim fazla kalin giydirmeyin ilik bir dus aldirin cocugunuza bide ustunu kalin ortmeyin insallah grcer en kisa zamanda
Zera Ayaklarinim altiana limon surun atesi dengeler, uzerine de corap giydirim limonun soguklugu gidene kadar. Ama dikkat edin corap lastik yerine limon gelmesin ki baskidan limon asidi yakabilir. Ama denenmis bir yontem ise yariyor.
Tubanurrr Gunisigim bence hala riskli iki aylık bebek için yani bir an önce bir acile gidin Allah korusun iki aylık bebek havale geçirse anlamazsınız
Masalina12 Gunisigim bebiş nasıl şimdi ateşi falan bende sabah aşı yaptım ateş gözükmüyor şuana kadar inşallah çıkmaz da doktor ateş düşürücü verdi çıkarsa diye
Gunisigim Masalina12 ateşi inip cikiyor az önce yine 38.8 e cikti fitil verdim askılı atletle tutuyorum inşallah düşer 😣
Deletedmom_80 Kızlar bir çoğunuz duş aldırın demişsiniz de 2 aylık aşılarında 3 gün duş yasak diyorlar
Masalina12 Gunisigim Allah’ın izniyle geçeçek inşallah bende senin gibi şuan bebeğimin başında bekliyorum 🥺
Deletedmom_80 Gunisigim evet canım verem aşısı için aslında bacaklardan yapılan aşılar için sınır yok ta verem aşısını yapınca 3 gün duş yasak aslında yapan hemşire kaç defa söyledi bana kağıda bile yazdı akşamdan banyosunu yapıp gelin diye
Masalina12 Gunisigim yok canım şuana kadar ateş yapmadı bizde geneede sürekli takip ediyordum en yüksek 36.7çıkıuor çok huzursuz sadece 🤦🏻♀️
kanalizereis Limonu sıkıp çoraplarını batırın limon suyuna ve ayağına giydirin. Ya da ayaklarının altına limon sürün. Ben 40 derece ateşte bile bunu yaptım hemen indi ateşi