Kızlar postu açarken bile otomatik klavye bana moral yazdırıyor kelime hatası yapmama izin vermiyor ama bakıyorum açılan postlarda herkes morel yazmış yöreye göre mi değişiyor anlamadım 😂 her postta bu kelimeyi görüyorum neden böyle hadi gelin biraz makara yapalım 🤣