@Gokce_17 kimse çorapla yatırmıyomuş allah allah 🙈 ben mecbur kalıyorum giriş kattayım, dışarıda hava çok çok sıcakken bile biz evde üşüyoruz. Oğlumu uyku tulumuyla yatırıyorum 2.5 tog, terlemiyo asla. Bu zamana kadar hiç zıbınla veya kısa kolluyla şortla asla uyutmadım. Evimizden kaynaklı malesef. O kadar aşırı sıcaklarda bile ev serin olduğundan uzun kollu ve uzun paçalı birşeyler giydirdim hep, biz büyükler olarakta üstümüzü açma sorunumuz olmadığından kısa kolluyla yatsak bile üzerimizi örteriz. Mecburum o yüzden çorap giydiriyorum ama bence siz giydirmeyin takip edin gece ayaklarının serin olup olmamasına, ona göre hareket edersiniz. Olması gereken aslında çorapsız yatırmak..