Eşime babam iş yerlerinden birini verdi iddaa bayii
Eşimde bazı durumları yerine oturttuktan sonra namaza başladı ben de başladım bu zaman içerisinde
Her neyse özet geçeyim
Eşim iddaa bayiinde çalışırken namaz kıldığı için artık bu durumu uygun görmüyormuş ve sanırım iş değişikliği yapmayı düşünüyor
Bu aksam bana fikrini açıkça söyledi
Ben bir yola girdim bu yolda benimle birlikte zorlanabilirsiniz ( bence maddi konulardan bahsetmeye çalıştı.) kızım ve sen dedi
Namaza da engel olduğunu düşünmüyorum işin ama sanırım işten ve müşterilerden sıkıldı kendisi
Ben yolunda asla durmam sen doğru yoldasin Lütfen devam et dedim
Beni bazen bunaltiyor bazi soylemleri
Sanki şu ara çok iş var da burdan çıkınca kolaylıkla bulabilecek…
Ben Allah ile ibadeti arasina asla girmem
Sizce ne yapmalıyım?