Kizim mart 2021 dogumlu sebepsizce en ufak şeye sanki dayak yemişte acı cekiyomuş gibi bagira bagira agliyor ve hiç bir sekilde sakinleşmiyor gece gündüz fark etmeksizin çok huysuz mutsuz inat bi cocuk… Agladigi zaman kucagima gel diyorum gelmiyor sarılalım sırtini kaşıyım diyorum oyuncak vereyim. Vs vs ilgisini de çekmiyo hiç sadece bagira bagira agliyor huy mu edindi bunu yoksa bi problemimi var ?… eşimle aramiz acildi bu yüzden sürekli kavga ediyoruz evimizde huzur kalmadı uyku saati gelince bu sekilde geceli günduzlü fark etmeksizin çırpınıyorum ne zaman biticek bu eziyet piskolojim bozuldu oturup agliyorum.. aslaa saakinlesmio esimde sinirleniyo komsulara falan hep rezil olduk her bağrışmamızda illaki sesimizi duyuyorlar