asyanin_annesi35 Tubasahra peki mesela iki gün daha gelmedi diyelim toplam 4 gün gecikme oluyor bu sefer yada tek sefer geldi senin gibi test almam gerekiyor mu ?
Tubasahra asyanin_annesi35 Yani ben spiral varken hic korkup test yapmamştım.Ancak spiralle hamile kalanlar da varmiş içiniz rahat edicekse yapın zaten gebelik varsa çıkar çıkmazsa sorun yok demektir.
laleliii61 asyanin_annesi35 ya bende sprille korunuyorum 2 senedir ilk defa 5 gün gecikti adetim 3 gündür de lekelenme var pembemsi 2 gün önce test yaptım negatif
asyanin_annesi35 laleliii61 aaa bende spiralle korunuyorum yaa ama ne kadar güvenilir emin değilim 🤷🏻♀️ adet oldun muu şu an peki