Ummuhan321 çok geçmiş olsun, kızım 6 ay 10 günlük bizde aynı şikayetler 3 gün önce doktora gittik öksürük hırıltı gözleri akıyordu, akciğerleri havacık toplamış iletmeden şükürhemen müdahale edildi serum takıldı hava verildi ve şuan ilaçları kullanıyoruz inşallah geçecek. Burnunu da da sürekli fizyolojik ile temizliyorum rahat nefes alsın diye ve bende şuan hastayım öksürük grip :( aşırı aşırı bir salgın var hastaneler çocuk kaynıyor inanılmaz salgın var çok dikkat edin ve mutlaka doktorunuzla iletişime geçin hep. Tekrar geçmiş olsun