Kızım 13.5 aylık artık süt içirmek istiyorum çünkü yemeği sıkıntılı en azından kahvaltıda veya gece yatmadan içmesi iyi olur diye düşündüm. İnek ve devam sütü denedim birer kere denedim gerçi ama sevmedi bir yudum aldı asla da kabul etmedi. Hangi sütü nasıl bir yöntemle verebilirim siz neler yapıyorsunuz?