Busrgok aventti tuttuğu emzik. Ara ara veriyodum hep ağzına ama hiç almıyordu yine denediğim bi günde tuttu emmeye başladı kendiliğinden oldu aslında. Emzik güzel bişey bencede çoğu zaman özellikle geceleri kurtarıcı oluyor. Ama zaten sizin bebeğiniz büyümüş hazır emmiyorken başlamasanız mı çünkü alışırsa bıraktırmak içinde uğraşmanız gerekebilir