Kahvaltısında 2 tane pişmiş yumurta yiyen kızım zar zor yiyor..zaten sebzeyle aramız yok muzlu cevizli yoğurt yapardım en sevdiğiydi onu bile yemicem diyor.Makarna en sevdiği 2 tabak yerdi tok olsa bile onu yemesi bile azaldı.Bu dönemde normal mi iştah açıcı bişi mi alsam bey öz bey atom öneren var annelerimizden ama kullanan memnun kalan var mı.Takviye edici bir gıda vermek istiyorum çünkü hiç yerinde de durmuyor.