Aybuke54 ben alıp kullanmayı düşünüyorum açıkçası. Bebeğim 4 aylık . Evet erken olduğunu bende biliyorum ama herkes ne çektiğini kendi biliyo ben bu konuda kimseyi kınamam çünkü her çocuğun huyu kendine has. Benim bebeğim bütün gün sadece dik pozisyonda durmak istiyo uyku haricinde başka türlüsünü kabul etmiyo. 10 dakika da olsa işlerimi halledene kadar koyucam