Defneada- Ben yaklaşık 2 ay önceden konuşmaya başladım. Abi oluyorsun artık, annenin sütü bitecek dedim hep. Sürekli konuştum gün içinde, örnekler verdim aaa bak falancanın annesinin de sütü bitmiş, artık emmiyormuş dedim.
Sonra aralarda emzirmeyi yavaş yavaş bıraktım, sadece uyurken emiyordu.
Bir gün de sabah kalkınca artık sütüm bitti dedim, bir daha emzirmedim. 3 yaşa 3 ay kala:)
Hiç ağlamadı, ama hala ara ara gelip bakmak ellemek istiyor. İzin veriyorum.
Biraz zamana yaymak lazım.