inan-472 Merhabalar 4 yasında oğlum var okula gidiyor üst solunum yolum enfeksiyonu olmuş. Kızımda 21 günlük oğlum bulaştırır diye çok korkuyorum aynı evin icinde korumakta mümkün değil yenidoğanda hasta olup kolay atlatan oldumu acaba cok merak ediyorum
Adenveannesi inan-472 evet oldu 7 günlükken bebekler de 1 saatte bile inanılmaz ilerliyor hastalık maalesef 9 gün yenidoğan yoğun bakımda yattı
queenmom_ inan-472 emziriyorsan gergin 2-3 kaşığı bal 2 diş sarımsağı minik minik doğra 5-6 damla da limon suyu bunları karıştırıp iç sütten bebeğe geçer daha kolay atlatır hastalığı
Yesimgulcakir inan-472 5 yaşında oğlum var 2 aylık kızım var malesef şuan hastanedeyız bugün yatış yapıldı inş sizin ki kardesınden uzak duruyordur da sorun olmaz
umutunannesiiii inan-472 serum fizyolojik ile burnunu düzenli temizleyin çok engelliyor hasta olsa bile ilerlemiyor mümkünse bol emzirme ve sarımsak tüketin
Adenveannesi inan-472 hayatımın en zor günleriydi ama şükür geçti bitti 9 aylık oldu bile 🙂 siz çok dikkat edin evi havalandırın mutlaka
urazinannesiiiiii 50 günlükken olmuştu bebeğim babasından bulaşmıştı antibiyotikler havalar 2 haftada atlatmıştık çok zorlanmıştım aynı oda da bulundurmamaya çalışın evi havalandırın sürekli
urazinannesiiiiii inan-472 teşekkür ederimm acile götürmüştüm sadece hava verip burnunu yıkamıslardı orda da gerisini ev de atlattık ama gerçekten çok çok zordu nefes alamıyordu resmen çocuk uyku uyuyamıyordu bu arada sarımsak evet çok etkili deneyin
urazinannesiiiiii inan-472 evet bağışıklığını güçlendirir bebeğin siz yiyip bebeği sık emzirmeniz gerekiyor gerçekten çok faydası oluyor instagram hastalanmayancocuk sayfasından da bakabilirsiniz :)
inan-472 urazinannesiiiiii evet takip ediyorum bende o hesabı bugun denedim bakalım bu kışı iyi gecirirz inşallah 🙏
inan-472 Yesimgulcakir çok gecmiş olsun dün ki postunuzu gördüm içim acıdı çok üzüldüm allahım tez zamanda sağlığına kavustursun uzak tutmak ne mümkün tepesinden hic ayrılmıyor 2 dk geri dursa 5. Dk unutup yaklasıyor beni öpüyor.sizin hamgi hastalıktan yatıyor
Zey_drk55 inan-472 oğlum 1 .5 aylıkken öksürdü Dr ciğerleri iltihap olmuş dedi antibiyotik kullandık 3 gün ve geçti hemen
inan-472 Zey_drk55 cok gecmiş olsun illa ki hastahaneye yatıcak diye bir sey yokmuş demek ki çok azda olsa içim rahatladı