Kızım 27 aylık yaklaşık 2 haftadır öğlen uykusu uyumak istemiyor yatırsam da uyumicam anne diyor kalkıyor..sabahları 8.30 9a doğru uyanıyor akşamda 8de uyuyor.7. 7.30 da uyandırsam da öğlen uykusuna zor geçiyor erken bırakmadı mı 4 yaşına kadar öğle uykusu olmalı diye biliyorum ama.Çocuğu benim gibi olan annemiz var mı acaba 🙏🏼