Hll40 Kızlar suan hipp 1 numara mama kullanıyoruz bebeğim 5 ay 15 günlük 2 numara 6 cı ayın başın damı verilecek yoksa 6 cı ayın sonundaki
Zumra23_ İyi akşamlar canım,Biz hipp 2 numaraya 6cı ayın başında başladık . Yine de en iyisini doktorunuz bilir
edoezoramo340658 Hll40 6 aylık olunca geçtim ek gıda tadimlariyla birlikte kullandım zaten çoğunlukla mama içiyorlar o zaman