etikaram7 oryantasyon süreci olmaması bana garip geldi. Çocuk hiç tanımadığı, güvenip güvenmeyecegini henüz bilemedigi kisilerin yanına bırakılıyor. Ağlaması çok normal. İlk başlarda kesinlikle sizi ve bakım verecek kişileri birkaç kez aynı ortamda görmeli ve zaman geçirmeli ki onlara alışsın. Ben izledikleri yolu doğru bulamadım açıkçası.