Beyzanl52 Bebegim 3 aylık 1 gundur ara ara burun tıkanıklığı var cok nadir de hapsirigi bi de 5-6 kez kisa oksurugu oldu hemen doktora mi gidim yoksa bi gun daha takip mi esim sizce? Burnunu sık sık temizliyorum bu arada
Azraada58 Beyzanl52 canm salgın var yine bence doktora gidin uzamadan önüne gecmiş olursunuz benm kızmda hasta suan
hhacerozer Beyzanl52 bebeğin küçük doktora gitsen de ilaç vermez hemen bence ama zaten antibiyotik verse falan kullanacak mısın daha küçük önce bunu düşün canım emziriyosan günde 5 adet sarımsağı sabak akşam hap yutar gibi yut ve burnunu temizlemeye devam et üç günde iyileştiğini görceksin