İyi geceler. 3 yaş 8 aylık kızım var. Devlete bağlı Kreşe yazdırdım kızım kreşe alıştı ama tuvalete gitme sorunu yaşıyoruz. Okulda personel sorunu var her işe yetişemiyor. Kızımda okulda tuvalete gitmiyor bi gün 5 saat tutmuş ikinci gün altına işemiş farkeden olmamış ve hasta oldu. Sizce okula devam edelimmi alayımmı bana bi akıl verin lütfen. Bu arada başka okula gönderme şansım yok henüz.