Nidanisaa Bebeğim 20 aylık , geniz akıntısı var nasıl temizliyorsunuz , uykuda öksürük var ne yapmam gerekiyor 😢
Azraada58 Nidanisaa bolbol temizle burnunu ve hava ver ne kadar hava okadar yumuşayıp geliyor benm kızımda hasta suan byle yapıyorum ilaclarınıda aksatmadan kullan 2 3 güne toplar
3cocukluananingunlugu Nidanisaa balgamlı öksürük için ceviz zarı ve dut kürü ikilisi çok iyi geliyor. 4.5 aylık bebepime başladım ben ceviz zarını bikaç çay kaşığı veriyorum gün içinde nasipse dut kürüne de başlayacağım hem ona vercem hem kendim içcem ki sütümden de etkisi olsun. Sizin bebeğiniz büyümüş daha rahat kullanabilirsiniz
Nidanisaa Azraada58 siz ne kullanıyorsunuz hava olarak ben sadece soğuk buhar veriyordum ama şimdş ventolin ve flicair geçtim :( bu geniz akıntısı nasıl gecicek😣
3cocukluananingunlugu Azraada58 bende buhar veriyordum ama geçen gün bi yorum gördüm bişinçsizce verilen hava enfeksiyonun ciğere inmesini kolaylaştırıyor diye tereddüt ettim vermiyorum şimdi
Azraada58 Nidanisaa ben serumfizyoloji koyuyorum hava makinesine öyle veriyorum valla balgam nalet birsey kızım kustu resmen balgamı kusmuştu balgam icin doktor bize bi ilac yazdı hem balgama hemde öksürüge iyi geldi 2 günde kesti
Azraada58 3cocukluananingunlugu günde 2 defa vericeksin hasta cocuk rahatlasın diye ama sen bilirsin yinede tabi