Benim oğlumda sürekli birden kafasını bırakıveriyor aslında uzun süre tutabiliyor kafasını ama koltuktayken çoğu zaman pat diye bırakıyor oyun oynuyor gibi. Halının üzerine bir kaç kat yorgan serdim orda dönerek oyun oynuyor ama bazen ordan yuvarlanıp parkelere doğru gidiyor oradayken de sürekli gözlemliyorum kafasını vurmasın diye gayet güzel kafasını tutuyor. Bu yüzden bende tam anlayamadım oyunmu oynuyor yoksa bir süre sonra tutamıyormu diye.