Zmry66 ayni durumu 1.5 hafta once hem kizim hem ben yasadik bir anda dusmeyen inatci bir ates ve ishal başladı. Gece acile gittik, giderken yanimda kakasini da goturdum hastanede yapmazsa diye hemen kaka testi yaptilar kan almadilar kaka olunca aklinizda olsun. Suan salgin var muhtemelen ondan etkilenmis gibi, bize sadece daha yuksek dozlu ates dusurucu ve reflor verdiler. Siz atesi düşürmeye calisin takipte olun, yemesinde icmesinde sorun var mi bir bakin, kusarsa ve sivi almazsa doktora kosarak gidin zaten ama yine de goturmenizde fayda var tabi.