GokceMom_ Bayangoger ben yaptırdım yan etkısı olmadı kızımda yaptırmanızı tavsiye ederim bıraz pahalı evet yapmayıp sonradan pişman olmaktansa yaptırmak daha mantıklı
Azraada58 Azra41 oy maşallah biz 18 ayı bitirmrk üzereyiz bizimki baban gecmiş aksiligi 🤣 eşimde kücükken fenaymış heralde hamileyken cok kınamışım babasının kopyası olmş görünüş olarakta
Azra41 Azraada58 hahahaha bizimki de uslu diyorum da ne zaman uslu desem canavara dönüşüyor bebe ondan yorum yapmak istemiyorum 😄 büyüdükçe çünkü sürekli dehisiyorlar .
monami_ Bayangoger yaptırdık çok önemli bir aşı doktorlar mutlaka öneriyor yaptırmayıp 10 gün serviste yatan çocuklar gördüm Allah korusun
120720 Bayangoger Yaptırmanızı tavsiye ederim Ben yaptırdım 2 doz. Kuzenim çocuğuna yaptırmamıştı o zamanlar daha yeni çıktığı için hastalık doktorda hiç söylememiş oda rotavirüse yakalandı 2 haftaya yakın hastanede yattı mahvoldu çocuk
BynBird Bayangoger rota da yaptırdım menenjit de yaptırdım rota ağızdan alınıyor zaten hiçbir sıkıntı yaşamadık ama menenjit çok ağır bir aşı 3-4 gün ağlama çektik