theAna Diger cocugunuz kac yasinda ? Ben Avusturya’da yasiyorum birkac gün önce benim bebegimde (12 aylik) 39.1 atesi vardi (herpangina hastaligin ismi) dönüsümlü ibuprofen/paracetamol fitil kullandik atesi düsmedi. Doktorumiz 40 - 40.5 derecenin üzerine cikmadigi sürece sikinti olmaz demisti gece aradigimizda. Ertesi gün ibuprofenin iceriginin daha yüksek oldugu bir surup yazmisti. Öylede düsürdük atesini. Ilacin ismi Nureflex-20mg/ml günde 3 kere 4ml kullandik.