Kızlar daha 2 ay kullandım. Elimde 4 baby bebek arabası ve pusedi var hiçbir sorunu yok sadece ön bardaklım kısmında kullanıma bağlı çizikler mevcut o kadar belli bile olmuyor. Pusedi 3 veya 4 kere kullandım anca bütün herşeyiyle satacağım. Düşünen varsa bakabilir. Görsel ekliyorum