Kızlar bu zamana kadar hep telli kullandım balenli deniyor sanırım bugün ilk defa toparlayıcı telsiz aldım sanki böyle göğüslerim daha yayvan duruyor gibi geldi bana ama çok rahat böyle daha çok sarkar mi acaba siz nasıl kullanıyorsunuz balenliye alistigim için mi acaba şimdi böyle sallaniyor gibi görünüyor