Aaaa1864 Bebeğim 5 ayına girecek bir aşı izi var sivilce gibi çıkmış çok kötü duruyor sizce normal mi ebe normal diyor ama korkuyorum
Ozge_5555 Aaaa1864 2 ayında vurulan verem aşısı ise normaldir kızarıyor su topluyor sonradan normale dönüyor