Tüm gün hiç birleyi yoktu parka gittik geldik eve girmemizle huzursuzluk basladı uyuturken atesi oldugunu hissettim üzerini çıkardım falan ama birtğrlü uyuyamadı ıh ıh diye inliyor resmen 😔 ates düşürücü verdim emzirdim tekrar uyudu ama atesi ölçüyorum bir 37 cıkıyor 2 dk sonra 38 sonra tekrar aynı 2 d da 37 değişik değişik cıkıyor anlamaıdm neresi agrıyor onuda anlamadım Rabbim tüm hastalara şifa versin 😔