Arkadaşlar 3 bucuk yaşında bebeğim var çok sıkıldık bir şeyler yapardık her yaz bu sene çocugu gezdiremedim bebek var diyerek ama bi kezlikte olsa düşündüm günü birlik baya uzakta 10 aylık kızım diş çıkarıyor bi yandan geceleri uyumuyor hiç baya zor geçen bi sene benim için emekliyor durmadan gitsek acaba denizde kızım dururmu sokmak istemiyorum suyada yanar denizde diye rezil olurmuyum acaba baya endişeliyim ona göre bu gece çıkıcam yola kalamıyorum bi otel olsa iyi olurduda