Kızlar sabahta konu açmıştım. Şimdi daha genel açayım belki fikri olan vardır. 2,5 yaşında kızım. 1,5 ay oldu çiş eğitimine başlayalı. Çişini 10 saat tutuyor gün içinde. Tuvalete gitmek istemiyor. Artık son radde de kabul ediyor gitmeyi. Hatta son 2 gündür numaradan aglıyorum çiş yap diye çaresizlikten. Anca öyle oturuyor wcye. Napcagımı şaşırdım artık. Öyle sıkta götürmüyorum. 3 saate 1 götürüyorum. Tutamadıgı yanlıslıkla kaçırdıgı zaman kızma felanda yok. Ama bile isteyen kaçırdığında yani wc den kalkıp bilerek dısarı yaptıgı zamanlarda (cok nadir oluyor bu) beraber temizliyoruz çişini o sırada anlatıyorum işte tuvalere yapmamız lazım orda sifon temizliyor daha kolay oluyor vs. Yani gayet ılımlı davranıyorum aslında. Bu arada kendi söylemiyor çiş kaka geldiğinde. İlk 2 hafta söylüyordu aslında ama artık söylemiyor. Hadi diyorum bırakayım kendi söylesin , yok 2-3-4 saat bekle bekle. Tutuyor. Enfeksiyon kapacak diye korkuyorum. Doktorumuz 3-4 saatte bir max. İdrar kesesinin boşalması gerektiğini söyledi. Ben napıcam ya. Var mı tecrübe eden bu durumu?