
Fotoğrafı yükleyebildim mi bilmiyorum şimdiden söyleyeyim anneler bacağımda yani diz kapağımın yukarısında bir şey çıktı ilk 2 hafta önce bacağımda 1-2 gün karıncalanma oluştu kızımdan dolayı çoğunluk ayaktayım dedim herhalde ondan dolayıdır aldırış etmedim 3-4 gün sonra da bacağımda bu çıkan yerde bi yanma oluştu içten hani elimiz yanar içten içe bir yanma olur ya o şekilde o yanma 1-2 gün devam etti sonra da bu çıktı 4-5 gün oluyor bu çıkalı fakat alerjik bir şeydir diye umursamadım ama bu gün bir baktım aynı bacağım da ama farklı 1-2 yerde de çıkmaya başlamış ve bu durum beni korkutmaya başladı sizce bu nedir başına gelen ya da bilen biri varsa lütfen yazabilir mi 🙏🏻 doktora gitsem bir şey yaparlar mı bilmiyorum gerçi kızımla nasıl gidicem bilmiyorum 🤷♀️ ve aşırı derece de yanıyor zaten su topladığı yerler beni benden alıyor resmen dokunamıyorum buz uygularken bile yastığı ısırarak uyguluyorum siz düşünün yani 😢