Oğlum 14 aylık olmak üzere yaklaşık bu durum 2 haftadır bizde de var. Sinirlendiğinde yapıyor canının aciyacagini yapmaması gerektiğini anlatsam da tekrarlıyor. Bende hadi sarılalım deyip kaldırıyorum biraz ağlayıp sakinliyor. Acaba bunu neden yapıyorlar ne kadar süre devam ediyor?