Aaddaa kuzum benimde oğlum yenidoğanken oldu. Islak pamuk tahriş ediyor. Evde bi koli var kullanmıyorum artık asla. Önce bezi değiştirdim, unibaby yenidoğan ıslak mendile geçtik ve her altını açmamda hametan sarı krem sürdüm. Şuan hiçbir şey yok çok şükür. Yanık gibiydi poposu çok kötüydü naptıysam ne kullandıysamda geçmedi aklında olsun.