deli_bir_hatun Siz evde biraz destekleyin, 4 değil neredeyse 5 yaşında. Bu yaşta çocukların yapması beklenen şeyler bunlar. Yoruluyorum vs diye bir şey yok çocuk yorulmaz büyük ihtimalle dikkatini veremiyor. Dikkat eksikliği yaşıyor da olabilir, bir işten hemen sıkılma odaklanamama gibi şikayetleri varsa. Siz egzersiz yaptırın evde bu konuda. Bu arada öğretmene kusur bulan arkadaşlar olmuş, öğretmen durumunu anlatıyor çocuğun. Hangi elini kullanacağına karar verememiş diye bir şey de olmaz tabi ben hem sağlak hem solağım kararımı bu şekilde verdim sizin çocuk da öyledir