Elfkaraks 4 aylık aşımızı olduk yıkayabilirsin dedi hemşire bende yıkadım normalde gündüz hiç uyumazdı doğru düzgün fakat şuan 17:00den beri uyuyor normal mi emziriyorum ama emerkende uyuyor
AdaMerveMrv Ben de gecen hafta yaptirdim ikinci dozlari. Halsizlik yapti baya baygin gibi uyudu ama sonra gecti kendiliginden. Normal bence.
Elfkaraks 1Annevekizi hemşire sadece veremde yıkanmaz 3 gün diye ama tedirgin oldum uzun süre uyuyunca
Burakege2795 Elfkaraks bizde olmusdu ama yüksek değil 37.3 olmusdu yarım çay kaşığı calpol vermiştim düşmüştü