1Kalpte_2Prens torekentteki yerden bahsediyorsaniz. Doğumdan sonra kontrole götürdüm doktorun şu an adını bile hatırlamıyorum zaten çok kalabalıktı. Bebeğime elini bile sürmeden yanlış bir teşhisle beni direk şehir hastanesi gönderdi . Bahsettiği rahatsızlıkla çocuğumun uzaktan yakından alakası yokmuş. Üstelik şehir Hastanesi’nde randevusuz bakilacagini söyledi yenidoğan olduğundan, öyle birşey de yokmuş. Mecburen özele götürdüm. Ama bu sürede var olmayan birşey için ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir üstelik lohusa psikolojisiyle