Anneler bir kaç gün önce kayan sipiralimi tekrar taktırdım ve kasik ağrısı baş dönmesi mide bulantısı yoğun lekelenmeler geçmedi sanki adet olucakmisim gibi ağrılarım var . Ve sipiralim kayarken hamile kalma olasiligimda vardı ama testim temiz çıkmisti . Bugün evde test yaptım ilk birkaç dakika birşey çıkmadı yarım saat sonra silik çizgi çıktı başına böyle birşey gelen var mı