Duygu1403 Merhaba, Bebeğim 6 ay 7 günlük dişleri çok kaşınıyor her şeyi ağzına almaya çalışıyor. Bugün ağrısından cok ağladı emmekte her zaman istemiyor. Dişleri patlaması için ne kullanabilirim? Doktorumuz hiçbir şey kullanma dedi ama çocuk ağlıyor sürekli
Mirabia Duygu1403 günde 6 kere 2 saat aralıklarla veriliyor doktorum fazla verme gnde 2 kere versen yeter dediği için ben bir kere gündüz bir kerede gece veriyorum
Gp26 Dentigel jel var onu kullandim gece gunduzde karanfil ezip zeytin yagi ile karistrip onu suruyrm