Anneler merhaba
9 bucuk aylık kızamık aşısı olduk yaklaşık 2 hafta sonra kırmızı döküntüler çıktı hastaneye götürdüm kızamıktan şüphelendiler. Test verdik.
Aşıdan 3 gün sonra geniz akıntısı ses kısıklığı vardı o geçti ama daha önce yaşayan var mı yorumlarızı bekliyorum çok acil