Bencede mevsiminde yense daha iyi olur. Köfte yapıp atabilirsin pratik birşeyler arıyorsan sebze köfteleri kıyma köftesi. Ben mesela balkabağı aldım çok büyükmüş dışarda bozulur diye birazını da buzluğa attım ama kısa süreli alıp sürekli birşeyler yapıyorum. Kışlık yazlık gibi meyve sebze istiflemiyorum. Köfteyi yapacağımda fazla yapıp birazını buzluğa atıyorum yemek yapmadığımda pratik oluyor